Повеља

Према заједничкој европској саобраћајној политици,  заштита права путника је као један од приоритета у циљу унапређења квалитета и ефикасности услуга у међународном железничком саобраћају.

У складу са европским препорукама, Србијавоз од 11.12.2005. године примењује Повељу о међународном путничком саобраћају.

ПОВЕЉА О МЕЂУНАРОДНОМ ПУТНИЧКОМ САОБРАЋАЈУ “СРБИЈАВОЗ” А.Д.

Темељ нашег пословања је пружање превозне услуге која ће бити почетак и крај свих наших напора. Постојимо да бисмо услужили своје клијенте и желимо да постанемо њихов трајни избор. Оцена клијената основни је путоказ за наше наредне активности.

Да бисмо унапредили квалитет и дефинисали стандард услуге доносимо ПОВЕЉУ о међународном путничком саобраћају, као вид нашег настојања да увек примењујемо “Повељу за железнички путнички саобраћај”, која важи на железницама Европске уније.

Како да постанете наш корисник?

На располагању су вам бесплатни примерци извода из међународног реда вожње. У њима је детаљно представљена наша понуда, а основне информације можете да добијете, осим на благајнама, и са плаката истакнутих у железничким станицама.

У случајевима када долази до привремених измена, настојаћемо да их објавимо одмах по сазнању за њих.

На располагању су вам бројеви дежурних телефона станица који се редовно објављују у средствима јавног информисања.

Информације о реду вожње и тарифским понудама можете наћи и на интернет сајту www.србвоз.рс.

Србијавоз врши продају међународних возних исправа на свим благајнама, као и у туристичким агенцијама.

Пружамо Вам и могућност резервисања места (седишта, лежајева и постеља) у свим возовима у којима се врши резервисање путем централног европског резервационог система.

Своје место можете да резервишете и телефоном на број: 011 360 28 99.

Задовољство клијената

Настојимо да увек пружимо поуздану услугу и да квалитет услуге буде у најмању руку једнак плаћеној цени. У случају непланираних поремећаја у међународном саобраћају,  бригу према путницима исказујемо на следеће начине:

1. у случају кашњења воза или сметње у саобраћају, које имају за последицу одлагања даљег путовања, путницима ће се понудити:

• освежење (најмање једно безалкохолно пиће), ако закашњење или прекид путовања трају дуже од 3 часа;
• преноћиште, ако није могуће да се путовање настави истог дана и када се алтернативна превозна средства не могу обезбедити по разумној цени (уколико у региону постоји расположива смештајна инфраструктура);

2. у случају да је Србијавоз утицала на закашњење међународног путничког воза, путницима ће се:

• за закашњење више од једног часа надокнадити 20% од плаћене возне цене за пруге у Србији;
• за закашњење више од два часа надокнадити 30% од плаћене возне цене за пруге у Србији.

Надокнада се врши свим путницима који поседују возну карту за одређену релацију издату по међународној путничкој тарифи (редовној СЦИЦ тарифи, односно цени која је једанпут снижена по било ком основу).

Надокнада се не врши путницима који поседују карте купљене као ПАСС или посебне понуде (понуде по сниженим ценама), као и оним путницима који су пре отпочињања путовања били обавештени о кашњењу воза којим су намеравали да путују.

Надокнада може бити новчана или у облику ваучера за будућа путовања.

Остварите своја права!

Учинићемо све у нашој моћи да задобијемо и оправдамо ваше поверење. Да бисмо у томе успели, молимо да нам саопштите своје утиске о квалитету услуге, посебно када не испунимо очекивања.

Своје рекламације и предлоге можете да доставите путем електронске поште на адресу: putnik.info@srbijavoz.rs. Радно време овог сервиса је радним даном од 08 до 16 ч.

Или путем поште на адресу:
“Србијавоз” а.д., Сектор за саобраћајно – комерцијалне послове, Немањина 6, 11000 Београд.

Одговор ћете добити у року од седам радних дана.

Ако желите да уложите рекламацију, молимо да уз допис приложите своје оригиналне возне исправе и друга документа од значаја за потраживања, као и број телефона за контакт у радно време.

ПОВЕЉУ је могуће мењати и допуњавати. Квалитет нашег рада мерићемо нивоом Вашег задовољства. Ваша оцена нашег рада и Ваше сугестије биће основа за нови текст ПОВЕЉЕ.

“Србијавоз” а.д.